Nu är man i skolan...

Usch, ja orka INTE stiga upp idag, men jag gjord de ändå..
Just nu har vi InformationsTeknik i skolan och ska fixa framsidan till en egen ''kvällstidning'' :)
Jag har idétorka... :P
Vi har en vikarie nu och mina kompis vet säkert vem
de e eftersom vi har haft honom i Fysik & Kemi...

Hehe, di sjöng just ''Måne och Sol'' (psalm 153) här x)
Bara refrängen å sen sa någon: håll käftan! xP

Sedan när jag ÄNTLIGEN kommer hem ska jag laga alla läxor först och sen SKA jag läs på Finska provet som vi har imorgon.. Znark. Kommer väl att gå åt skogs som alla andra prov ;)
Nu ska jag kolla Bergös hemsida.
Ja men förresten så sökt jag på ''Kvevlax'' i Wikipedia. Där stod det lite intresting things. Och på Sevärdheter stod det: Moippe, en vacker del av Kvevlax. Mysig, med slingrande stenmurar och hagar. Vackert på sommaren.
Hehe, där bor jag bland stenmurarna och hagarna :D Och det är faktiskt vackert på sommaren med alla blommande häggar (=träd) :)

Men nu är det rast, hade bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0