Hej!

Nu just sover jag :) Om det skulle vara vintertid ännu så skulle klockan bara vara 9.. Och jag är ingen morgonmänniska, tyvärr. Skulle gärna vara det ;)

Idag tänker jag fara med en kompis till Botniahallen och åka rullskrinskor.
Funderade på att ta med kameran.. Men isåfall: Var sku jag ha den? Tips?
Nåja, om jag tar med den så kanske jag bjuder på några bilder senare ikväll eller så imorgon, får sii om jag hinner vara vid datorn då jag kommer hem? :D
Men ha en bra dag!

Ritade den för några dagar sedan, vad tycks?

Kommentarer
Postat av: MEPS

tips på var du kan ha kameran: i jackfickon?? som vanligt folk

2011-03-27 @ 14:38:20
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0