Hallå Där - Lingon & Blåbär!

Typ.. xD

Idag va skolan ganska onödig ti fara till.
På engelska gick vi igenom läxan och gjorde uppgifter.
På historia kollade vi på film.
På huslig ekonomi lagade vi god mat.
På geografi så förhörde han läxan och sedan kollade vi på film.
På matte så gick vi igenom läxan, babblade och fick ny läxa.

När jag ÄNTLIGEN kom hem så fanns en överraskning i postlådan: POLLUXPOSTEN!! :D
Så jag fastnade framför den tidningen en stund. Sedan pös jag och en kompis till Sale och köpte godis till fredag och lördag. Sen kom jag hem, ''bråkade'' lite med syskonen. xD Så bytte ja kläder, matade puppen min och for till stallet :D Där borstade jag den mysiga hästen igen. ^^ Då jag kom hem kollade jag på Tv och nu e jag vid datorn. Men jag tror att jag måste stänga av nu..
God natt! ♥


Fläckis hälsar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0