Hellu

Nu har jag varit hemma i 2 dagar

____________________________________________________________________________________________

Det som är ovanför skerv jag igår. Och sen orkade jag inte fortsätta, hehe.
Men jag får fara till Bergö och rida idag, wohoo! Har varit hemma nu med 38-39 graders feber ena dagen och runt 37 andra dagen. Nu har jag inte nåt eller så är det på gränsen till.. Men jg ska iallafall få fara å rida :D :D
Nu e jag typ hungrig.. Måst äta nåt och kanske dricka en kopp te? Om ni vill läsa mera som jag har uppdaterat idag så far till andra bloggen: www.jenann.blogg.se

Puss & Hejdå!

Kommentarer
Postat av: MEPS

sv: jaaaaaaaaaaapp klar e va

2011-04-10 @ 13:36:27
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0