Dålig uppdatering

Häjsan! ^^

Ni är flitiga och besöker min blogg typ varje dag. Men jag är inte flitig att uppdatera den. Jag skulle väl nog uppdatera gaanska mycket om jag sku ha något att skriva om..

Men jag fick min ''ritplatta'' att funka :D YES! Å jag som trodde att den hade gått sönder.. :/

Läste just en Lär Dig Teckna - blogg. Den e najs. Synd att hon inte ritar hästar utan bara porträtt.. Skulle gärna följa en blogg där de uppdaterar med snygga hästbilder och najsiga ''guider''. Men tyvärr så har jag inte hittat någon sådan - ÄN. ^^ Ska nog hitta en nångång..

Men nu hör ja att min kanin ropar: ''Jag vill ha mat, NU!!''
Så jag KANSKE bloggar mera sen när jag kommer in, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0