Hallåisan!

Förlåt för dålig uppdatering!
Övade på finska provet igår, så då bloggade jag inte något.

Idag i stallet var ena hästen riktigt myysig och andra vila bara bitas.. :P
Gilla mera den mysiga ;)
Påtal om hästar så ska jag och 2 andra kompisar fara till Bergö och rida nästa veckas lördag :D Ska bli kuuligt! :D
Och sen senare i April-Maj så ska jag och en av mina kompisar fara dit igen :D Och så börjar det bli dags att anmäla sig till ridläger!!! :DD Äntligen!!

Kolla just på vädret, kommer att bli varmt nästa vecka :D
Men bilderna kommer imorgon, och då KOMMER di ^^

God Natt! *bildlöst*

Kommentarer
Postat av: MEPS

tuggtuggtugg SVÄLJ

2011-03-31 @ 15:07:23
URL: http://thisismeps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0