Hallåi :D

Nu sitter jag med datorn på studsmattan/trampolinen. :D
Solen skiner, de e ganska varmt, jag sitter i shorts, de blåser nästan int nåå å allting e såde passlit ok :D

Jag å Nea va ti sportplan idag och hadd picknick :D Vi hadd me 2 fotbollar å lite käk, bl.a. kokosbollar och tuc-kex :D Yummi! Ikväll ska vi å köpa bollglass ti grillin i byjin, mumsimumsi
Men vi sportplan så lyssna vi på Neas Ipod som hon hadd koppla högtalare till så he hördes över hela sportplan x) Å sen kom de nå random typer dit också. Vafö ska de finnas random typer allstans? xP Vi måst faa ti sportplan imoron å! :D Å gör samma sak! :D
Men nu ska jag steka lite till, good byeee!
(bilder kommer kanske sen) ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0