Hallåi alla läsare!

Bloggen min ha varit ganska död nu i några dagar/veckor :P Men jag orkar inte uppdatera.
Klarade mopedkortet för en vecka och 2 dagar sen, HAPPIFEJS! :D KÖrde till Annuli igår ;) 20 km me datorn på ryggen, ojoj. ;P


Bild från Mepsas gård förra lördan. Fotograf: Meps

Igår var det randiga kramdagen. Jag hade en randig huppari och randiga sockor. Vissa typer hade randig tröjja, sockor, byxor, skor & halsduk x)
I torsdags var det Rock/Rockabilly klädtema i skolan :D
Jag va int nå ''utklädd'' då, orkade inte...
I onsdags var det Anti-mode. Vitsi vissa typer såg helt konstiga ut xD Jag hadd bara lite udda tofsar i mitt hår, orkade inte spöka ut mig nåå.. :P
I tisdags var det pyjamas tema :D Jag hade på mig mjukiskläder och pyjamaströjja :D Vissa typer hade pyjamasbyxor&tröjja, tofflor, morronrock, mjukisdjur & morgonruffsigt hår :P
Och i måndags var det Dress Up Day. Jag hadd nog nå lite snyggare kläder på mig + ett halsband. Vissa typer hade kavaj x)


Vem blir inte sugen? Yummi :D

Men nu ska ja göra nåt annat, see ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0