Hallå

Ja fick inte vara vid datorn då jag kom hem igår kväll efter att ha varit i Botniahallen och åkt rullskridskor. Ja hade såklart med kameran så jag ska ladda upp 2 bilder här, snaart.. Det blev bara 20 varv igår eftersom vi blev helt slut, typ.. ;) Jag har ganska dålig kondis.. :P

Vi har finska prov på onsdag och jag har inte börjat läsa ännu, hihi. Ska göra det nu efter att jag skrivit klart, eller rättare sagt efter att jag har skrivit klart följande inlägg. :)

Nu har jag kollat Bergös hemsida efter nå ridlägerprogram, men ne ne.. Och så kollade jag Hööks hemsida efter nå läckra ridstövlar ^^ Hittade nog men de är så dyra...

Men ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0